[b]eve[/b] sanoo:
moi

Mazaki sanoo:
huomenta

[b]eve[/b] sanoo:
vitsit ku oon nii väsyny

[b]eve[/b] sanoo:
en o nukkunu yhtää hyvin

Mazaki sanoo:
voih, kuis sillai? x.......x

[b]eve[/b] sanoo:
katoin kaunan

Mazaki sanoo:
itse olen tehnyt ulkoasuja nettisivuille koko aamun n____n aloitin n. klo: 6.O5 8D

[b]eve[/b] sanoo:
mä oon iha kuset housuis

[b]eve[/b] sanoo:
sen jälkee

[b]eve[/b] sanoo:
jutta kattoo itä uudestaa tuol 

Mazaki sanoo:
8D

[b]eve[/b] sanoo:
koko yön kattelin kattoon et khta mä kuolen ku kauna tulee

Mazaki sanoo:
: )

[b]eve[/b] sanoo:
ku se rapisteli kaikkien kattojen ja seinien välis siin leffas ni tääl o hiirii seinis ja katol ni sit ne rapisteli sie ni mä oon iha kuses ja jellus kii sillee ja jellul meinaa men hermo

[b]eve[/b] sanoo:
mää yhtäkkii hyppään jellun niskaa sillee iik ni jellu o sillee et eve perkele

Mazaki sanoo:
haha voi teitä
 
[b]eve[/b] sanoo:
älä naura

[b]eve[/b] sanoo:
jutta kattoo tv ruudus kii sitä
 
[b]eve[/b] sanoo:
kauna tulee sillee wää siihe ni jutta rupee nauraa

Mazaki sanoo:
Uskon.

Mazaki sanoo:
Olen lataillut uusia kappaleita koko eilisen illan ja tämän aamun : P Kaikki menee iTunesiin : ///

[b]eve[/b] sanoo:
on se silti aika hauska leffa tos yhes kohtaa ku siin o sellane Yoko ni se kauna tappo sen  ja söi ni sit siit jäi leukaluu vaa jäljel ni sit se Yoko kävelee sie talos kuolleena, se o iha normin näköne mut sit ku se kääntyy ni sil ei o leukaa ni sen kieli roikkuu josain rinnuksil 

[b]eve[/b] sanoo:
sitä me naurettii

[b]eve[/b] sanoo:
latasin mul aika paljo elokuvii torstain ja perjantain